Dibuixem el barri

L’escola Poeta Foix ha participat al concurs “Dibuixem el barri”, és per això que a totes les famílies de l’escola us convidem a l’acte de lliurament de premis del concurs el proper diumenge 19 de juny a les 18.30, tal com detallaven les bases del concurs.

Recordar-vos que l’exposició del “125è aniversari de l’annexió de Sant Gervasi a Barcelona” on estan exposats els dibuixos que vàreu seleccionar pel concurs esta oberta al públic des d’ahir dia 13 al “Dipòsit Rei Martí” del carrer Bellesguard, 14. (Oberta al públic de dl. 13 al dv. 17-20 h i ds. 18 de 10-14h./16 a 20h. i dg. 19 de 10-14h/16-22h).