CURS 2020-21_Pla d’Obertura i Contingència

Benvolgudes famílies,

Acabem de tancar un curs amb regust de desconcert i amargor, un curs que mai abans havíem viscut. La crisi produïda pel COVID-19 ens ha suposat que, d’un dia per l’altre, l’Escola Poeta Foix sabés adaptar-se a un escenari insòlit que ningú havia previst. Des del primer dia de confinament, la nostra escola ha estat donant servei educatiu i emocional a tot el nostre alumnat.
Ara, estem preparant el curs 20/21 amb la mateixa il·lusió de sempre, amb molta esperança i optimisme. El nostre treball ens obliga a seguir analitzant les necessitats en l’àmbit organitzatiu, sanitari i pedagògic que l’escola exigeix. Estem perfilant tots els detalls per poder afrontar un nou curs escolar amb el màxim de control possible i, sent capaços de gestionar el desconcert que ens prepara el curs 20/21. Si fes falta, estem preparats per afrontar un ensenyament amb presencialitat discontínua o intermitent.
La nostra escola està planificant el Pla d’obertura i de Contingència que contemplen l’assoliment de les competències en dos entorns diferents, presencial i virtual. Serà un plaer presentar-vos-els al setembre.
Farem el possible per assolir tots els nostres objectius, que sempre és més senzill amb el recolzament de tots i totes vosaltres que creieu en el bonic Projecte Educatiu de l’escola Poeta Foix.

Us desitgem un bon estiu en nom de tot l’Equip del Poeta Foix.