NOUS MEMBRES DEL CONSELL ESCOLAR I AGRAÏMENT ALS MEMBRES SORTINTS

NOUS MEMBRES DEL CONSELL ESCOLAR SECTOR FAMÍLIES-MESTRES-PAS I AGRAÏMENT ALS MEMBRES SORTINTS DEL CONSELL ESCOLAR

Un agraïment especial a totes les persones que van participar en les votacions.

Una vegada fetes les votacions per escollir els nous membres del Consell Escolar de l’escola:

• Els/les nous representants de famílies del Consell Escolar són: Assumpció Alsina i Farah El Gamouchi
  • Les noves representants del sector Mestres: Susana Álvarez, Laura Masó i Raquel Vila
  • La  representant del personal d’atenció i serveis (PAS): Montserrat Asparó

El nou representant de l’Ajuntament: Josep Quintana

La nova representant de l’AFA: Cristina Amores

Benvingudes i benvingut!

Volem agrair la participació de totes les candidatures, i també la col·laboració d’en Xevi Subirana, l’Antoni Puig, la Dolors Corcó i la Sílvia Paz que van formar part de les meses electorals.

A mateix temps agraïm el treball fet al Consell Escolar de la nostra escola als membres sortints del consell escolar, l’Agnès Vilanova, l’Oriol Casas, la Sílvia Francès, la Gemma Juvanteny, l’Anna Lázaro, que ens han ajudat a tirar endavant la nostra escola durant aquests cursos com a membres d’aquest consell.

Moltes gràcies!

El Consell Escolar es constituirà el dimarts 28 de novembre de 2023.