ELS INFANTS DE P4 CELEBREM LA SETMANA DE LA CIÈNCIA
19/11/18Fem de científics i científiques a la Setmana de la Ciència…
FOTOS SETMANA CIÈNCIA
Fem de científics i científiques a la Setmana de la Ciència…
FOTOS SETMANA CIÈNCIA
Benvolgudes famílies,
Com a conseqüència de les pluges d’ahir dijous, al carrer Nou d’accés a l’edifici del parvulari hi ha hagut un esllavissament i ha quedat envaït per terra i arbres.
Per indicació dels tècnics de l’Ajuntament, aquest carrer queda tancat fins nou avís.
L’entrada i sortida a l’escola es farà únicament per la porta principal de la plaça Dr. Barberà.
Atentament,
La direcció

Benvolgudes famílies,
Amb aquesta carta volem posar en el vostre coneixement que a partir del mes de novembre de 2018, implementarem a la nostra escola un projecte educatiu innovador per millorar la integració escolar, la convivència entre l’alumnat i, sobretot, per evitar l’assetjament escolar.
Es tracta… Llegeix més»
Avui ha estat un dia molt bonic! Hem fet la descoberta del bosc del Papiol. Hem observat molts elements que ens regala la natura, hem investigat i hem jugat.
Aviat tornarem…
Que bé que ens ho hem passat!!!
FOTOS DEL BOSC
El pati és un espai educatiu molt important per als infants. El joc és l’eina més important en l’aprenentatge dels nens i nenes.
Els moments i les vivències que tenen els infants als espais exteriors de l’escola, els fan desenvolupar-se i créixer com a persones i… Llegeix més»
Els infants de P3 hem compartit una estona molt bonica amb els nois i noies del Botó Màgic. Ens han explicat el conte “De què té gust la lluna?
Moltíssimes gràcies per venir a l’escola i gaudir amb nosaltres!
BOTÓ MÀGIC
Avui ha estat un matí molt especial. Els nois i noies del Botó Màgic han vingut a l’escola i ens han explicat un conte molt maco” De què té gust la lluna?”.
Hem escoltat, hem cantat i ens ho hem passat molt bé!
Moltes gràcies per venir… Llegeix més»
Aquests dies de tardor i Castanyada hem compartit estones molt dolces i boniques. Hem elaborat uns panellets boníssims! I la Castanyera ha vingut des del Montseny fins al Papiol per visitar-nos. Ens ha portat castanyes ben calentonetes.
Ens ho hem passat d’allò més bé!!!
Gràcies als pares… Llegeix més»