ELS INFANTS DE P5 SORTIM AL BOSC A CONÈIXER ELS ARBUSTOS
12/01/18Avui els nens i nenes d P5 hem sortit al bosc. Portàvem fotos de diferents arbustos: romaní, esbarzer i llentiscle. En grups hem anat observant, investigant i localitzant els arbustos que teníem a les fotos. Després hem anat a l’hípica i hem fet un dibuix… Llegeix més»

