ACOMIADEM ALS MÉS GRANS DE L’ESCOLA

Famílies!

Divendres vam acomiadar als més grans de l’escola tots junts al pavelló. Va ser un acte ple d’emocions i somriures. Després vam esmorçar plegats al pati i abans de sortir, tota l’escola vam sortir als passadissos a dir adéu als que marxen cap a l’institut.

Desitgem que la nova etapa que inicieu estigui plena de nous moments i molt aprenentatge i creixement!

FOTOS COMIAT 6è

Taller del 112

Fa uns dies, els infants d’5 vam poder gaudir d’un taller, que ens van explicar què hem de fer en cas d’emergència. A partir d’un vídeo, explicació i activitat teatralitzada vam interioritzar i comprendre que el que hem de fer és trucar al 112. Per… Llegeix més»

VISITEM LA BIBLIOTECA DEL PAPIOL

Els alumnes de cinquè hem visitat la Biblioteca del Papiol, on hem participat en l’activitat “Avui és un bon dia per canviar el món”, dinamitzada per l’Àngela.
Ha estat una sessió molt interessant i productiva, en què hem reflexionat sobre les situacions que no ens agraden… Llegeix més»

SORTIDA AL PRAT DE LLOBREGAT

Els alumnes de cinquè hem gaudit d’una fantàstica excursió al Centre Municipal de Vela, del Prat de Llobregat, on hem participat en diverses activitats molt divertides i emocionants.
Hem practicat big paddle i també hem fet navegació en catamarà, una experiència molt especial que ens ha… Llegeix més»

3r DIA DE COLÒNIES A PORT DEL COMPTE

Avui dimecres 10 de juny és l’ultim dia de colònies. Després de deixar les habitacions i fer l’esmorzar hem estat jugant una estona a la zona recreativa.

Cap a les 10h hem anat cap el parc d’aventura. Allà hem fet diferents circuits segons la dificultat.

El menjar per dinar a estat macarrons amb tomàquet, pollastre al forn amb patates i gelatina .

Finalment ha arribat l’hora de marxar…Els monitors  que han estat amb nosaltre els 3 dies s’ha acomiadat . Estem molt agraïts a l’equip d’Esportec per la gran feina realitzada. En especial enviem una gran abraçada al Jordi, la Ivet,l’Arnau i l’Albert . Sou genials !!

FOTOS 3r DIA COLÒNIES PORT DEL COMPTE 6è

 

 

2n dia de colònies a Port del Comte

Avui hem esmorzat a les 8:30h. Quan hem sortit a fora hem vist que el dia estava molt emboirat, però igualment hem fet la cursa d’orientació. Ens ha sobrat temps i abans de dinar hem pogut jugar a la zona recreativa.

Sobre les 15:30h hem fet escalada, tir amb arc i tubbies. A les 18h hem anat a berenar. Seguidament, i abans de tornar a jugar, ens hem dutxat  i hem endreçat l’habitació i les motxilles.

Finalment, per acabar el dia hem fet unes activitats de nit.

FOTOS 2n DIA COLÒNIES PORT DEL COMPTE 6è

Anem al castell!!

La setmana passada, ens vam apropar fins al castell del Papiol, per observar-lo i dibuixar-lo. Aquesta activitat està emmarcada dins del projecte del castell; un projecte que els infants de I5 duen a terme per conèixer aquest edifici tan emblemàtic del seu poble.
Aquí us deixem… Llegeix més»

Olimpíades intergeneracionals

Ahir vam viure una experiència molt especial al Centre de Dia de Gent Gran Josep Tarradellas. Els infants van participar en unes divertides Olimpíades intergeneracionals organitzades pels usuaris i professionals del centre.
Petits i grans van compartir diferents proves i activitats, treballant junts, ajudant-se mútuament i… Llegeix més»

1r DIA COLÒNIES 6è -PORT DEL COMPTE

Benvolgudes families avui ha sigut un dia molt intens.

El trajecte fins al pantà de la Llosa del cavall ha anat molt bé ! Hem arribat abans del previst i hem pogut gaudir molt de l’activitat de caiac.

Després hem anat a l’alberg , hem dinat i a les 15:30 hem fet uns jocs al bosc a prop del que són les pistes d’esquiar.

Estem en un entorn privilegiat al municipi de la Coma i la Pedra  dins del paratge natural de la Vall de Lord. L’alberg es troba en una zona de mitja i alta muntanya.

Sobre les 18:30 ens hem instal·lat a les habitacions ,ens hem dutxat i quan hem sortit a jugar resulta que plovia i hem pogut veure un espectacular arc de Sant Martí.

A les 20:15 hem entrat a sopar .El menjar està molt bo !!

Després de sopar a ballar a la sessió de disco !

FOTOS PRIMER DIA COLÒNIES PORT DEL COMPTE 6è