Activitats Esportives Extraescolars

L’ajuntament de Figueres organitza unes Escoles Esportives en què es faran tant esports d’equip (bàsquet, vòlei, handbol, futbol sala, futbol-7, hoquei…) com individuals (atletisme, activitats aquàtiques, tennis, tir amb arc…) des de l’octubre fins al maig.

S’hi poden apuntar alumes des de 1r a 6è, i el termini acaba el divendres 6. Per inscriure’s cal portar a l’escola aquest formulari omplert i signat, i una fotocòpia del DNI o NIE de l’alumne. El cost de l’activitat és de 12 euros per tot el curs, que serveixen per pagar la llicència/assegurança obligatòria, i que s’hauran de pagar el primer dia de l’activitat.

Els horaris són els següents:

1r i 2n – Dilluns de 16:30 a 18h.

3r – Dimarts de 16:30 a 18h.

4t – Dimecres de 16:30 a 18h.

5è – Dijous de 16:30 a 18h.

6è – Divendres de 16:30 a 18h.

A cada grup hi haurà entre 8 i 15 alumnes.