Preinscripció i matrícula 2024

Podeu trobar tota la informació sobre la preinscripció al web de la Generalitat de Catalunya.

La informació que trobareu aquí fa referència a la preinscripció per educació infantil i primària. Per accedir a la preinscripció a l’ESO cliqueu aquí (a partir del 8 de març).

Calendari:

• 1 de març – Portes obertes del Pallach
  • Del 6 al 20 de març – Presentació de sol·licituds i documentació (enllaç infantil) (enllaç primària)
  • Fins el 22 de març – Presentació de documentació pendent
  • 17 d’abril – Publicació de les llistes amb puntuació provisional (consulteu aquí)
  • Del 17 al 22 d’abil – Presentació de reclamacions
  • 25 d’abril – Publicació de les llistes amb les reclamacions resoltes (consulteu aquí)
  • 30 d’abril – Sorteig del número de desempat
  • 2 de maig – Publicació de les llistes ordenades
  • 10 de juny – Publicació de la llista d’admesos i la llista d’espera
  • Del 18 al 26 de juny – Matriculació

En aquest apartat del nostre web hi trobareu tota la informació sobre les portes obertes i vídeos amb imatges del nostre centre.

Aquí hi ha tota la informació del Departament d’Ensenyament.

Aquí teniu la Guia de centres educatius de Figueres, i aquí el tríptic “Orientacions per triar escola” que ha editat l’Ajuntament.

Podeu posar-vos en contacte amb l’escola i plantejar qualsevol dubte a través del correu electrònic: b7004891@xtec.cat o trucant per telèfon al 972 50 96 53.

Vídeo sobre com emplenar la sol·licitud: