Llibres i material escolar

En aquest enllaç podreu consultar els llibres i material escolar que han de portar els nens i nenes de cada nivell pel curs 2020-2021.

En aquest document hi trobareu informació sobre el programa de reutilització de llibres de text.

Aquest any, com a novetat degut a la situació actual, la compra a la llibreria Text es farà online. Aquí teniu la carta d’instruccions que ens han fet arribar des de la llibreria Text per tal que pugueu seguir tots els passos indicats a l’hora de fer la comanda. Rebreu el lot de llibres i material que seleccioneu a l’adreça que faciliteu i, si feu la comanda abans del 14 d’agost, tindreu els ports gratuïts.

Si necessiteu comprar xandalls o samarretes de l’escola, en aquesta carta Valosport demana que feu les comandes abans del 15 d’agost.