La música que ens acompanya

La cançó que ens acompanya aquesta setmana a les entrades i sortides de l’escola és “Can’t stop the feeling” de Justin Timberlake, que forma part de la banda sonora de la pel·lícula “Trolls”. L’han escollida els nens i nenes de 4t B perquè és molt marxosa.… Llegeix més»

Portes obertes 2024

El divendres 1 de març a les 17h fem jornada de portes obertes a l’escola per a les famílies que han de fer la preinscripció pel proper curs. Ensenyarem els espais del centre i expliocarem el nostre Projecte Educatiu.
Si ho voleu, també podeu fer una visita virtual remenant la pàgina web per conèixer el nostre centre o mirant aquests vídeos: un sobre els espais de l’escola, un altre sobre el nostre dia a dia i tot el seguit de petits vídeos sobre algunes de les activitats de l’escola.
També us animem a seguir-nos a les xarxes socials per no perdre-us res del què fem.… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar

El divendres 24 de novembre es van celebrar les eleccions del Consell Escolar. Gràcies Rajae, Edwin i Elena per la vostra implicació!

Sortida als Aiguamolls de l’Empordà I5

El passat 10 d’Octubre els nens i les nenes de I5 van anar d’excursió als Aiguamolls de l’Empordà, on van poder observar de ben aprop els animals que hi viuen o hi són de pas i gaudir de la natura amb els seus companys i companyes i les mestres. S’ho van passar d’allò més bé!

Activitats Esportives Extraescolars

L’ajuntament de Figueres organitza unes activitats extraescolars esportives en què es faran tant esports d’equip (bàsquet, vòlei, handbol, futbol sala, futbol-7, hoquei…) com individuals (atletisme, activitats aquàtiques, tennis, tir amb arc…) des de l’octubre fins al maig.

S’hi poden apuntar alumes des de 1r a 6è, i el termini acaba el divendres 6. Per inscriure’s cal portar a l’escola aquest formulari omplert i signat, i una fotocòpia del DNI o NIE de l’alumne. El cost de l’activitat és de 12 euros per tot el curs, que serveixen per pagar la llicència/assegurança obligatòria, i que s’hauran de pagar el primer dia de l’activitat.… Llegeix més»

Extraescolars d’aquest curs

L’AFA ja ha fet pública la llista d’activitats extraescolars que s’ofertaran aquest curs. Cal ser soci de l’AFA per participar a les activitats, i tot el procés d’inscripció s’ha de fer a través de l’aplicació TPVescola.

Reunions d’inici de curs

Les reunions d’inici de curs seran a les 20h a la biblioteca de l’escola, i tenen com a objectiu informar de l’organització i programació del curs escolar i, a la vegada, mantenir un primer intercanvi d’impressions.… Llegeix més»

Comiat de 6è

L’últim dia de curs vam celebrar el tradicional comiat dels nens i nenes de 6è, i vam podeu veure el vídeo que els havien preparat les seves tutores!

Mostra de dansa del planter

El passat dijous 1 de juny els alumnes de quart van realitzar la mostra de dansa al teatre Jardí.

Aquí hi teniu la gravació de l’espectacle i una explicació del projecte.… Llegeix més»

Sopar de final de curs

El divendres 16 de juny se celebrarà el sopar de final de curs que organitza cada any l’AFA de l’escola. Podeu comprar els vostres tiquets algunes tardes a la sortida de l’escola i a partir del dilluns 5, de 8:50 a 9:20 al despatx de l’AFA.

Sant Jordi 2023

No us perdeu el resum amb fotos i vídeos de la celebració de Sant Jordi: la parada a la Rambla i la Mostra i Combat de glosa!… Llegeix més»

Setmana Cultural 2023

Hem fet un recull d’imatges de la Setmana Cultural celebrada el mes d’abril i que va girar entorn del món del còmic. Hi trobareu l’Apadrinament Lector, el ContesMestres, el Firacòmic i l’intercanvi en que els nens i nenes van poder canviar un treball fet per ells per un llibre.… Llegeix més»

Carnaval 2023

Aquest any la celebració de Carnaval va girar al voltant del còmic, i per davant del rei Carnestoltes hi van ballar tot tipus de personatges!… Llegeix més»

Jocs de rol a l’escola

L’AFA ha organitzat aquest mes d’abril unes tardes de jocs de rol per l’alumnat de primària de l’escola.

El divendres 14 estaran obertes pels nens i nenes de 1r, 2n i 3r, i el divendres 21 pels de 4t, 5è i 6è.… Llegeix més»

Vídeos Portes Obertes 2023

Per les portes obertes vam crear un recorregut per l’escola en que, a part de poder visitar els espais i parlar amb les mestres, a través de codis QR es podia visualitzar petits vídeos de com treballem al centre.

Aquí us els deixem tots junts en una llista de reproducció. … Llegeix més»