Quotes i preus de les activitats

Quota de l’Associació i recollida del carnet

La quota d’associat a l’AMPA es paga anualment, amb un cost de 30€, a pagar abans de l’inici de les classes, pel segon germà la quota es de 15€ i a partir del tercer fill no paga quota.

L’alumnat d’Infantil, o dels altres cursos que no comprin els llibres via Ampa, podran fer efectiu el pagament de la quota mitjançant transferència bancària al compte de l’associació i presentant el comprovant de la mateixa a principi de curs al despatx de l’AMPA. Al moment es lliurarà el carnet de soci .

El compte al que heu de fer l’ ingrés és: ES30 0049 0958 6927 1000 3524, del Banc de Santander / Avinguda de Sant Jordi, 1  / 43201 REUS

Les ACTIVITATS EXTRAESCOLARS i ACOLLIDES es cobraran a l’avançada.

Tots els usuaris que tinguin rebuts pendents o de cursos anteriors, NO podran fer ús dels serveis que organitza l’AMPA: activitats extraescolars, menjador, acollides, festes del Ampa, etc…  Si no passen abans a liquidar el deute o a pactar el pagament del deute.

Igualment qui s’endarrereixi en el pagament no podrà fer ús del servei o de l’activitat.

Davant de qualsevol qüestió o cas particular poseu-vos en contacte amb l’Ampa per fer la vostra consulta.

Full d’inscripció a l’AMPA

Les famílies noves (primer any d’Escola) és necessari que omplin la butlleta d’inscripció a l’AMPA, amb el núm. de compte corrent per poder passar-los els rebuts mensuals dels serveis contractats. Recordem que si no volen ser socis hauran de marcar l’opció corresponent indicant el nom de l’alumne.

A  la resta de famílies se’ls aplicarà la condició de socis o no socis de l’any anterior, si enguany volen ser socis hauran d’omplir el full d’inscripció a l’Ampa  per canviar la seva condició.

logo_pdf full d’inscripció a l’AMPA

Preus varis

La realització de les activitats extraescolars previstes dependrà del nombre d’alumnes que s’hi apuntin. Hi ha un mínim de nens per cada activitat.

Els preus que us mostrem a continuació són provisionals i a l’alça; fets sobre les previsions amb les que comptem i pendents d’arribar a acords amb les empreses que gestionen cada activitat.

La gestió del pagament del servei de menjador, el farà directament l’empresa que gestioni aquest servei , i  la gestió dels usuaris becats, també la realitzarà l’empresa del menjador directament.

Enguany les activitats amb el mínim de 8 nens tindran un preu establert , però si dites activitats arriben a deu nens o més es podrà reduir el preu de l’activitat per alumne, com s’indica al quadre següent:

Preus provisionals mensuals
ACOLLIDA