Llibres i quaderns escolars

Per al curs 2018-2019, L’Escola ha arribat a un acord amb l’empresa JNadal, per al subministrament dels llibres de text, amb la finalitat que les famílies puguin gaudir d’un estalvi important en la seva adquisició i una millor comoditat.

La venda de llibres s’efectuarà mitjançant la plataforma web de l’empresa JNadal.

Per poder efectuar la comanda i el pagament dels llibres s’haurà d’accedir a la plataforma web mitjançant l’enllaç que us facilitarem a final de curs per al cur següent.

El procés per fer la comanda és molt senzill, però en cas de dubte, a la mateixa pàgina web trobareu uns enllaços a uns tutorials on podreu consultar vídeos explicatius de l’operativa.

La plataforma romandrà oberta del 27 de juny fins el 14 de juliol.

Els llibres i quaderns els trobaran els vostres fills i filles el primer dia de classe a la seva aula.

El pagament s’efectuarà mitjançant la passarel·la web de ‘La Caixa’, amb targeta de crèdit o dèbit, en el mateix moment d’efectuar la comanda.