Biblioteca i hort escolar

L’Escola juntament amb la col·laboració de l’AMPA, disposa d’un servei de préstec a la biblioteca obert a les hores d’esbarjo i una tarda a la setmana de 16:00 a 16:30, que es concretaran a l’inici de curs.

D’altra banda, un dels serveis que ofereix la biblioteca és la lectura mensual d’un conte, a càrrec d’algun membre de la comunitat Escolar (pare, mare, àvia, tieta…).

Pel què fa a l’hort, aquest es va inaugurar el 2013, i des del curs passat l’Escola està en col·laboració amb l’Hospital Universitari Institut Pere Mata en el Projecte Arrels. En aquest projecte, alumnes de l’Escola i usuaris de la Unitat de Rehabilitació Hospitalària, sota la supervisió dels mestres i les terapeutes ocupacionals de la unitat, treballen conjuntament en la cura de l’hort Escolar, activitats de jardineria i horticultura així com de la cura i coneixement del medi ambient.