LLEGENDA DE SANT JORDI 2021

Algunes mares i pares de l’escola Montcau es van oferir per interpretar i enregistrar una llegenda de Sant Jordi del més divertida!

Són: Cintia Flores, Enric Coll, Carme Pujol, Virgínia Rodríguez, Montse Amoros, Mireia Clanchet, Laura Salvador, Xaro Campo, Irene Vidal i Maite Claramunt.

A més, hem comptat també amb la col·laboració d’alguns dels seus fills i filles, alumnes de l’escola: Júlia i Clàudia Esteve, Tian Claramunt, Aina Bricollé, Gina Arranz i Martina i Arlet Santiago.

Agraïm moltíssim l’esforç d’aquestes famílies i esperem que us agradi el muntatge que han fet!

Bona diada a tothom!

1. 4t A

Som els alumnes de 4t A, us volem felicitar per el regal que ens heu fet a tots els alumnes de l’escola i per la vostra interpretació de la llegenda de Sant Jordi.
    😉 😉 😉