LA LOLA CATASÚS PASSA A LA FASE FINAL DEL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA.

Estem molt contents de poder explicar que la Lola Catasús de 3rB, representant de l’escola a la categoria de Grumets Vermells a la semifinal del Certamen de lectura en Veu Alta, ha estat seleccionada per representar-nos a la fase final Territorial de les comarques de Barcelona.

Volem felicitar també a l’Aina Catasús de 6è A, representant de l’escola a la categoria de Grumets Verds. A les dues se’ls hi va fer lliurament d’un diploma.

Felicitem també a tots els lectors i lectores i esperem que continuïn gaudint de la lectura.

Al següent enllaç podeu veure el veredicte del Jurat: