Història

El municipi de Gelida està format pel nucli urbà i les urbanitzacions i barris que l’envolten que són: el Puig i la Valenciana, Martivell, Casa Blanca i Sant Salvador.

Gelida és un poble envoltat per un entorn natural envejable i ben comunicat (entrades i sortides en els dos sentits a l’autopista AP-7 i estació de rodalies de RENFE).

L’entorn natural de Gelida és un dels grans atractius del poble: mantenir-lo,  respectar-lo … és responsabilitat de tots perquè en puguem seguir gaudint durant molt de temps. Les desenes de fonts naturals i racons de bosc i vinyes, s’omplen dels habitants del poble i de persones que els venen a visitar en el seu temps lliure.

La població de Gelida se situa actualment al voltant dels 7.200 habitants.

Actualment l’escola està dins del Pla Educatiu d’Entorn de Gelida. Aquest pla és una eina que engloba tota la comunitat educativa gelidenca (les llars d’infants El Cèrvol Blau i El Montcauet, l’Escola Les Fonts, l’Institut Gelida i l’Escola Municipal de Música de Gelida) i ajuda a treballar en xarxa amb l’objectiu d’aconseguir un desenvolupament social positiu, la millora de la cohesió i integració i finalment aconseguir l’èxit educatiu per a tots els alumnes. Tot compartint recursos, objectius, activitats, espais i maneres de fer.