Menjador escolar

MENJADOR

La cuina i el servei de menjador els gestiona directament l’AFA a través de DACOR

DACOR és una empresa que s’encarrega de la confecció de menús a través d’una nutricionista; de la compra de la matèria primera i dels estris; de la supervisió i el manteniment de les instal·lacions; de la contractació del personal de cuina i de menjador (monitors/es, educadors/es), així com de la coordinació del servei.

L’AFA prioritza que el servei de menjador sigui el més semblant a casa i per això es confeccionen menús senzills i equilibrats.

Les monitores i monitors tenen cura que l’alumnat adquireixi els hàbits higiènics i alimentaris propis de l’edat. També s’encarreguen de realitzar les activitats dirigides que es fan al migdia.

Aquest servei es pot utilitzar de forma habitual en modalitat de fix (cal estar formalment inscrit) o de forma esporàdica, sempre i quan s’avisi a la coordinadora de menjador i a la tutora o tutor.

Per una informació més acurada aneu directament al següent link de l’AFA Escola Montcau: