Activitats Extraescolars

Aquelles famílies que esteu interessades en alguna activitat extraescolar en concret i vulgueu saber-ne més, us podeu adreçar a nosaltres mitjançant el correu electrònic info@afaescolamontcau.cat o al nostre formulari de contacte, i us enviarem els tríptics amb informació més detallada.

Les activitats es duran a terme sempre que hi hagi un nombre mínim de sis o vuit infants inscrits, depenent de l’activitat. Les inscripcions s’obriran al setembre, sempre i quan la situació sanitària ens ho permeti i respectant, en tot moment, les mesures de seguretat higiènica i de prevenció estipulades per Departament de Salut. No us preocupeu que us ho recordarem.

Per a les famílies no sòcies l’import de cada activitat s’incrementarà en 6€ així que us recomanem que us AFAnyeu perquè qui no corre, vola i ser de l’AFA mola!

Les activitats extraescolars començaran al mes d’octubre sempre i quan la situació sanitària ens ho permeti i respectant, en tot moment, les mesures de seguretat higiènica i de prevenció estipulades per Departament de Salut. La viabilitat d’aquestes estarà subjecta a que hi hagi un nombre mínim d’infants inscrits.

Per una informació més acurada aneu directament al següent link de l’AFA Escola Montcau: