El confinament de LES PEL·LÍCULES

Les PEL·LÍCULES ens hem hagut de confinar uns dies, però això no ha estat motiu d’avorriment.

Ens hem pogut vídeotrobar una estona amb alguns dels nostres companys/es i hem explicat com estàvem. Seguidament, hem dut a terme diferents jocs i activitats relacionades amb tot el què hem anat treballant fins ara a l’escola:

• Hem buscat per casa diferents objectes, com ara: objectes de color groc i vermell, objectes petits i grans, objectes amb forma de cercle i esfera, etc.
  • Hem explicat un conte molt divertit que porta per títol “Un llibre”. És un conte molt engrescador amb el que treballem el llenguatge matemàtic.
  • Hem fet expressió corporal jugant al joc de “Simó diu…”.
  • Hem jugat al veig-veig.
  • Hem hagut d’endevinar l’endevinalla del drac, i hem aprofitat per fer la pràxia del drac que ja fem a l’escola.

AH! I també hem ensenyat la decoració de Nadal de casa nostra, i es veu que ja ha arribat el Tió a casa de tots i totes!

En definitiva, hem passat una bona estona.