CONCERT DE NADAL 2020

No volíem marxar de vacances sense el nostre concert de Nadal, sabem que donades les circumstàncies hem hagut d’inventar-nos, però esperem que el gaudiu igual que l’hem gaudit nosaltres! Desitgem que tingueu bones festes i ens veiem a la tornada!
Escola Montcau. #SomMontcau #OrgullMontcau

PSICOMOTRICITAT LLIURE

Les classes de l’animació i les càmeres d’EI5  vam fer una sessió de psicomotricitat lliure amb caixes de cartró, on vam poder imaginar-nos que les caixes eren cotxes, vaixells o armadures!
També vam poder fer torres ben altes per poder llençar-les després! Vam passar una tarda… Llegeix més»

Festa de Nadal

Enguany hem celebrat la Festa de Nadal una mica diferent, respectant els grups bombolla. Al matí hem esmorzat xocolata desfeta amb melindros (per cert, boníssim…); i a la tarda, aprofitant l’eix transversal de l’escola, “El cinema”, hem mirat una pel·lícula acompanyada de crispetes.
Mireu què bé… Llegeix més»

Les Crispetes a Racons de joc

Després de uns quants dies, les Crispetes vam pujar als racons de joc. Enguany no podem gaudir del joc amb els infants d’EI4 i EI5 però de ben segur que ho tornarem a fer algun dia.
El joc simbòlic té una gran importància a l’educació infantil.… Llegeix més»

Hacemos patatas bravas!

En el área de lengua castellana intentamos trabajar lo más interdisciplinar posible, que los alumnos y alumnas se diviertan haciendo las tareas y sean ricas en contenido y forma y sobre todo amenas. Así que, en sexto de primaria decidimos junto a los alumnos que… Llegeix més»