Recordatori: Colònies a Juneda

Benvolgudes famílies,

Us recordem que els vostres fills i filles que cursen  de 1r a 5è de Primària aquest curs podran gaudir de colònies al Camp d’aprenentatge de Juneda,  durant els dies 23 – 24 – 25 de febrer.
És una sortida molt profitosa, on els nens i nenes conviuen i realitzen una sèrie d’activitats participatives, de descoberta i convivència. Els tallers a realitzar seran d’alimentació i nutrició:
   – Hort.
   – Forn.
   – Transformació d’aliments.
   – Granja.
El pagament es farà en dues fraccions. La primera serà de 40 €, entre els dies 12 i 15 de gener i la segona aportació (del 5 al  12 de febrer) anirà en funció del nombre exacte de l’alumnat que vagi de colònies.
Us recordem que només es beneficiarà de la subvenció de la rifa l’alumnat que hagi venut butlletes.

L’Equip docent

………………………………………………………………………………………..

En/na (pare/mare/tutor)………………………………………………………amb DNI ………………………………………
Autoritzo l’alumne/a ……………………………………………………. a realitzar l’activitat de Colònies al Camp d’aprenentatge de Juneda  els dies 23-24-25 de febrer de 2015.
Signat:

Reus a 12 de gener  de 2015

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *