AMPA

L’AMPA

Des de fa més de 35 anys al servei de les famílies!

ampaceipmisericòrdia@gmail.com

Salutació de la junta:

Volem donar la benvinguda a aquesta nova etapa 2021 amb una AMPA renovada, plantant cara a nous projectes, nous reptes, en uns temps que semblen difícils.

Però amb molta energia positiva.

Volem fer ressonar els cors de totes les famílies de l’escola MISERICÒRDIA.

Som l’exemple que donem als nostres fills i per això si estem units en consciència, serà aquest el reflex que ells, els nostres fills i filles absorbiran.

Una abraçada.

La junta

Què és l’AMPA?

És una associació sense ànim de lucre que agrupa les famílies de l’escola. El seu objectiu general és promoure la participació i col·laborar amb les activitats educatives del centre, beneficiant als nens i nenes de l’escola.

Per què ens beneficia participar de l’AMPA?

• Perquè quan les famílies prenen part en les activitats del centre i de la comunitat educativa, els fills i filles van més a gust a l’escola i estudien amb més ganes.
  • Perquè és positiu que tots vetllin per la qualitat de l’educació dels fills i filles.
  • Perquè podreu conèixer i compartir amb altres famílies les vostres inquietuds i propostes i també ajudar-vos mútuament.
  • Perquè podreu conèixer i entendre com funciona l’escola, el sistema educatiu i la comunitat educativa.

De quines maneres pots participar?

• Formant part del grup de pares i mares que col·laboren voluntàriament en les tasques d’administració de l’AMPA.
  • Puntualment donant suport a alguna activitat per a la qual es necessitin voluntaris.
  • De forma regular assistint a les reunions i assemblees que es convoquen per tal d’informar les famílies, organitzar activitats, col·laborar en la gestió de serveis o debatre temes d’interès en l’educació dels nostres fills i filles.

Quins avantatges té?

• Subvenció d’una excursió per cada nen o nena sòcia.
  • Subvenció d’activitats escolars durant l’any.
  • Descompte en el preu de les activitats extraescolars que organitzem.

Junta directiva actual

• Presidenta: Cristina Pérez
  • Secretària: Andrea Miranda
  • Tresorera: Farah Mallouk
  • Vocals: Ingrid Vilà, Tania Molina i Eva Ferran

NOVETATS:

Estem treballant en nous projectes, com ara tallers per a pares i mares.

Us mantindrem informats.

Si teniu algun dubte o esteu interessats/des podeu contactar amb nosaltres.

Horari d’oficina:

(Per a atenció presencial a l’oficina de l’AMPA, per les circumstàncies actuals demaneu cita prèvia)

Dimarts 8.30h a 9h

Dijous 15h a 15.30h