SALTANT CAP A L’ESTIU

🤸‍♀️🎉 Saltant cap a l’estiu! 🎉🤸‍♂️

Avui els alumnes de Cicle Mitjà han gaudit de la seva sortida final de curs al Salting. Una jornada plena de diversió, rialles, reptes, companyonia i molta energia per celebrar tot el que hem compartit durant aquest curs.

Ha estat un matí per crear records, reforçar vincles i acomiadar-nos d’un any ple d’aprenentatges i experiències.

Ara sí, encarem la recta final amb un gran somriure! ☀️💙

GEMMA, PRÀCTIQUES

Aquest curs hem tingut la sort de compartir camí amb la Gemma, la nostra practicant.

Ha estat un any ple d’aprenentatges, somriures, nervis, activitats, converses i molta implicació amb els infants i amb tot l’equip de l’escola. Gràcies per la teva energia, les teves ganes d’aprendre i la manera tan bonica d’acompanyar els nens i nenes en el seu dia a dia.

Et desitgem molta sort en tot el que vindra. Estem segurs que deixaras empremta allà on vagis!

VINE AL MEU HORT 3r

Durant tot el curs, tots els alumnes de l’escola ha participat en el taller “Vine al meu hort”, una experiència vivencial que ha permès apropar-se al món de l’hort d’una manera pràctica, respectuosa i molt engrescadora.

A través de diferents activitats, han pogut descobrir com creixen les plantes, cuidar els conreus, observar els canvis al llarg de les estacions i entendre la importància de la natura i del treball compartit. L’hort s’ha convertit en un espai d’aprenentatge real, on la curiositat, la responsabilitat i la paciència han estat protagonistes.

Aquest projecte s’ha estès a tota l’escola, que també ha pogut gaudir i participar en diferents moments del procés, fent de l’hort un punt de trobada i d’aprenentatge comú.