SALTANT CAP A L’ESTIU
17/06/26🤸♀️🎉 Saltant cap a l’estiu! 🎉🤸♂️
Avui els alumnes de Cicle Mitjà han gaudit de la seva sortida final de curs al Salting. Una jornada plena de diversió, rialles, reptes, companyonia i molta energia per celebrar tot el que hem compartit durant aquest curs.
Ha estat un matí per crear records, reforçar vincles i acomiadar-nos d’un any ple d’aprenentatges i experiències.
Ara sí, encarem la recta final amb un gran somriure! ☀️💙
GEMMA, PRÀCTIQUES
29/05/26Aquest curs hem tingut la sort de compartir camí amb la Gemma, la nostra practicant.
Ha estat un any ple d’aprenentatges, somriures, nervis, activitats, converses i molta implicació amb els infants i amb tot l’equip de l’escola. Gràcies per la teva energia, les teves ganes d’aprendre i la manera tan bonica d’acompanyar els nens i nenes en el seu dia a dia.
Et desitgem molta sort en tot el que vindra. Estem segurs que deixaras empremta allà on vagis!
VINE AL MEU HORT 3r
26/05/26Durant tot el curs, tots els alumnes de l’escola ha participat en el taller “Vine al meu hort”, una experiència vivencial que ha permès apropar-se al món de l’hort d’una manera pràctica, respectuosa i molt engrescadora.
A través de diferents activitats, han pogut descobrir com creixen les plantes, cuidar els conreus, observar els canvis al llarg de les estacions i entendre la importància de la natura i del treball compartit. L’hort s’ha convertit en un espai d’aprenentatge real, on la curiositat, la responsabilitat i la paciència han estat protagonistes.
Aquest projecte s’ha estès a tota l’escola, que també ha pogut gaudir i participar en diferents moments del procés, fent de l’hort un punt de trobada i d’aprenentatge comú.












