SALTANT CAP A L’ESTIU
17/06/26🤸♀️🎉 Saltant cap a l’estiu! 🎉🤸♂️
Avui els alumnes de Cicle Mitjà han gaudit de la seva sortida final de curs al Salting. Una jornada plena de diversió, rialles, reptes, companyonia i molta energia per celebrar tot el que hem compartit durant aquest curs.
Ha estat un matí per crear records, reforçar vincles i acomiadar-nos d’un any ple d’aprenentatges i experiències.
Ara sí, encarem la recta final amb un gran somriure! ☀️💙
TRESCANT PER ESCORNALBOU
20/05/26PADRINS LECTORS
24/04/264t S’ENDINSA AL MÓN DEL TEATRE!
08/04/26Els alumnes de 4t de primària hem visitat el Teatre Fortuny i hem descobert tots els seus racons, fins i tot els que no es veuen des del públic. Ens ha encantat conèixer com funciona el teatre per dins, fins i tot hem cantat una cançó dalt de l’escenari! Moltes gràcies a la Dolors per fer-nos gaudir tant de la visita!












