Colònies al Camp d’Aprenentatge de Juneda

Benvolgudes famílies,
Us comuniquem que els vostres fills i filles que cursen  de 1r a 5è de Primària aquest curs podran gaudir de colònies al Camp d’aprenentatge de Juneda,  durant els dies 23 – 24 – 25 de febrer.
És una sortida molt profitosa, on els nens i nenes conviuen i realitzen una sèrie d’activitats participatives, de descoberta i convivència. Els tallers a realitzar seran d’alimentació i nutrició:
   – Hort.
   – Forn.
   – Transformació d’aliments.
   – Granja.
Aproximadament el preu serà de 75 €, als quals hi haurem de restar els diners recaptats en la venda de butlletes de la cistella de Nadal. Hi poden haver variacions en funció del nombre d’alumnes que s’apuntin a l’activitat de colònies.
El pagament es farà en dues fraccions. La primera serà de 40 €, entre els dies 12 i 15 de gener i la segona completarà la quantitat final del 5 a l’ 11 de febrer.
            Reus a 16 de desembre de 2014
L’Equip docent
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..

En/na (pare/mare/tutor)………………………………………………………..amb DNI …………………………………….
Autoritzo l’alumne/a ………………………………………………………. a realitzar l’activitat de Colònies al Camp d’aprenentatge de Juneda  els dies 23-24-25 de febrer de 2015.
Signat:

Reus a 19 de desembre de 2014

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *