Una recepta del meu país

A l’aula d’acollida aquests darrers dies ens ha entrat molta gana escoltant receptes típiques dels diferents països d’on són els nens i nenes de l’aula.

Per arribar a fer-ho, portàvem dies aprenent vocabulari sobre els aliments, els estris, les accions, les botigues i just abans de marxar de vacances havíem estat treballant aquesta tipologia de text amb una recepta de Mona de Pasqua que l’explicava en Daniel al seu canal.

Després d’escoltar i treballar a partir d’aquest referent, cada nen i nena, amb l’ajuda i col·laboració de les seves famílies, han buscat alguna recepta senzilla i boníssima per compartir amb els companys i companyes de l’aula.

Per fer-nos una idea millor dels plats, també les vam buscar a internet i vam descobrir com amb ingredients similars podem fer coses tant diferents.