El tancament de Tiny bits amb els i les alumnes de 6è!

Els i les alumnes de 6è que han participat a l’extraescolar de “Tiny Bits” han acabat amb dos tallers molt especials.

En primer lloc, van decidir tancar el curs creant la seva pròpia samarreta i, després de dissenyar diferents models i votar el que volien, van passar a l’acció! Per grups i treballant en equip es van fer la base de la samarreta i, un cop finalitzat, cada alumne/a va fer els seus tocs personalitzats a la seva pròpia samarreta!

I, en segon lloc, l’últim dia van fer activitats de cooperació amb aigua i van poder gaudir de la seva samarreta!

Ha estat un gran taller!