L’aprenentatge de l’anglès a P4

     Iniciar vol dir començar a fer viure la llengua, començar a fer servir la llengua per descobrir, per sociabilitzar-se, per expressar sentiments i experiències, per esdevenir més autònom i reflexiu, per adonar-se que la nova llengua va més enllà de l’aula i serveix pel mateix que les llengües que es parlen a casa, per comunicar-se. El més important però, és que per ells sigui una experiència positiva i significativa, que hi vegin una importància i una utilitat més enllà de l’aula.

     I amb quines eines podem dur a terme aquest primer contacte? Doncs amb aquelles que ja formen part de la didàctica de l’Educació Infantil i Primària: les cançons, els contes, les fórmules de salutació i acomiadament, els jocs de tradició popular, els poemes d’estructura repetitiva, la dramatització d’històries, les danses, les rutines pròpies de la jornada escolar… La bona qualitat d’aquesta primera experiència amb la llengua, garantirà ens els alumnes un apropament progressiu que repercutirà de forma positiva en els seus aprenentatges futurs.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>