COMITÈ AMBIENTAL

Avui, dijous 15 març, s’ha celebrat el segon Comitè Ambiental a l’escola.
Els alumnes han presentat les seves activitat i propostes a treballar tenint en compte el medi ambient. La feina és increïble i, els projectes són boníssims!

Els més petits de l’escola, els alumnes de P5 han fet una auca de l’hort de l’escola.
La classe de 1r ha realitzat una activitat artística reciclant els taps dels brics de llet que gaudim a l’escola.
Els nens i nenes de 2n han fet una pilota de draps.
A 3r els alumnes han treballat i estudiat els animals d’extinció que hi ha, perquè i que hi podem fer els humans per salvar-los.
Els alumnes de 4t han explicat la seva tasca de neteja i manteniment setmanal de l’hort de l’escola.
La classe de 5è proposa a l’escola realitzar una pàgina de youtube per intercanviar i compartir informacions realitzades a l’hort.
I finalment els més grans de l’escola, els nens i nens de 6è ens han mostrat un experiment amb els diferents tipus de terra (arena, terra argilosa i terra orgànica).

No creieu que tots els alumnes i mestres de l’escola fan una feina extraordinària amb i per el medi ambient?