Vivim l’art!

A P5 avui hem deixat sortir a l’artista que portem a dins!

Aprofitant l’arribada de la primavera, hem descobert dues tècniques diferents: el puntillisme i la monotípia.
Per treballar la primera tècnica, hem fet a llapis un dibuix d’un paisatge de la primavera i li hem donat color seguint la tècnica del puntillisme, com si fóssim Georges-Pierre Seurat; mentre escoltàvem “El vals de les flors” de Txaikovski.

Tot seguit, aprofitant les emocions que se’ns han despertat escoltant el vals, hem fet alliberament emocional a través de la pintura, pintant a sobre les taules!

Així doncs, per tal de guardar les nostres creacions i emocions, hem utilitzat la monotípia. Aquesta tècnica consisteix en estampar un foli al damunt de la nostra obra d’art i obtenir una còpia idèntica i única del nostre dibuix.

Ens ho hem passat molt bé!