Primeres jornades d’expericències d’escacs i educació

El passat cap de setmana, van tenir lloc a Girona les primeres jornades d’experiències d’escacs i educació: desenvolupament de competències a través del joc.
Al nostre centre, l’alumnat de primer de primària es va iniciar en el món dels escacs el gener del 2014. Aquest curs, l’alumnat de segon segueix aprenent-ne, els que ara fan primer s’inicien i s’ha començat a impartir als alumnes d’infantil.
L’escola va anar a presentar la nostra experiència amb els més petits i també vam agafar idees molt interessants per dur a terme amb els nostres alumnes!

El mestre Toni amb l’exposició dels materials que empra a ed. Infantil.
El mestre Toni explicant l’experiència d’iniciació als escacs a ed. Infantil