CIRCULAR SORTIDA A TARRAGONA DEL CICLE INICIAL

Benvolgudes famílies:
El proper dilluns 20 d’abriles realitzarà  una sortida guiada “El zoo Petri”per Tarragona.
L’activitat consisteix en una visita guiada per la Tarragona medieval, amb tallers, cançons i jocs didàctics per descobrir els secrets del casc antic de la ciutat.
El preu de la sortida és de 10 Euros, excepte els socis de l’AMPAque hauran de pagar 4 euros, ja que l’associació els subvenciona l’activitat. La data límit de pagament és fins al dia 13 d’abril.
Hora de sortida:
A les 9h a l’escola.
Hora d’arribada:
A les 17h a l’escola.
Cal portar:
      Esmorzar , dinar i aigua.
      Xandall de l’escola.
      Calçat còmode, gorra si fa sol i impermeable (en el cas de pluja).
Salutacions.
Les tutores de Cicle Inicial.
En/na ……………………………………………………………………………………………com a pare/mare/tutor de  l’alumne/a: ……………………………………………………………………………………………………..Autoritzo al meu fill/a a participar a la sortida que es farà a Tarragona   el dia 20 d’abril.

Signatura