I4 VA AL MUSEU DE REUS
14/11/22Els nens i les nenes de la classe del Nyac-nyac la setmana passada vam anar al Museu de Reus a veure una exposició sobre el cos. Vam conèixer vocabulari nou, vam veure escultures i vam jugar a imitar les obres d’art. S’ho vam passar molt… Llegeix més»





