ADÉU PAF AL TEATRE FORTUNY!!
19/12/22Què xulo va ser poder col·laborar amb Falsterbo per dir Adéu Puf!!! Gràcies a @Falsterbo_ i especialment al Dr Estivill!! #monmisericordia #adeupaf #Reus

Què xulo va ser poder col·laborar amb Falsterbo per dir Adéu Puf!!! Gràcies a @Falsterbo_ i especialment al Dr Estivill!! #monmisericordia #adeupaf #Reus

Els alumnes de 6è han realitzat una activitat sobre l’any Gabriel Ferrater a la biblioteca Xavier Amoròs. A partir de les pistes que els han donat, han format una il·lustració referent a un dels poemes de Ferrater. A més, han treballat els poemes: rimes, figures retòriques, versos, estrofes…
Ha estat una visita molt interessant!
Avui, dimecres 7/12, hem anat tota l’escola a la Plaça del Velòdrom a cantar la cançó del Puf.
Teníem moltes ganes de cantar aquesta cançó, que hem estat preparat molt bé, davant les nostres famílies!
Em començat amb un parell de cançons que ens han tocat els nostres mestres Pablo i Carles i tot seguit em cantat, tots plegats, la cançó del Puf sota la batuta de la mestra de música Pilar.
Els nens i nenes de la classe del Nyac-nyac estem treballant el cos i hem fet aquest vídeo que esperem que us agradi!