FESTA FI DE CURS 21-22

Benvolgudes famílies,

Aquest matí hem volgut compartir amb totes vosaltres l’acabament del curs 2021-2022, que arriba a la seva fi amb les portes del centre obertes de bat a bat, després de dos anys marcats per la incertesa i les limitacions produïdes per la COVID-19.

Ens ha fet molta il·lusió poder cantar i ballar plegats al pati de l’escola i ensenyar-vos aquesta petita mostra d’actuacions que hem preparat durant setmanes amb moltes ganes. També hem aprofitat per celebrar la graduació dels nens i nenes de P5 i 6è. A banda de les gorres, els barrets i la crema solar, l’aigua i els gelats que hem compartit ens han ajudat a combatre les altes temperatures, ha estat una jornada genial!

Us deixem un vídeo de record amb un tastet del matí d’avui a l’escola Misericòrdia!!! Esperem que us agradi 😉

Darrera cançó quinzenal del curs

Benvolgudes famílies,

Ens endinsem als darrers dies del curs i això implica que també fem la darrera proposta de cançó quinzenal. Aquesta vegada presentem una cançó ben moguda, alegre i divertida, que ben segur us agradarà molt.

Es tracta d’una cançó recent del grup musical La Fúmiga que, conjuntament amb Zoo, han titulat “La Fotosíntesi”. Us sona, aquest concepte? Una petita pista: a medi natural, seguríssim que l’heu treballat!

Esperem que aquest estiu la gaudiu, l’escolteu i penseu amb l’escola Misericòrdia!

La comissió de màrqueting.

INFANTS CIUTADANS

La Khady i l’Omaima, les nostres representants a l’audiència pública han demanat, juntament amb els altres representants de les escoles de Reus,  han demanat  millorar els entorns escolars i fer una ciutat més jugable. Ho han fet genial!!! #infantsciutadansreus @reus_cat #escolamisericordiadereus

VIII Cursa Escola Misericòrdia

El passat dijous 2 de juny vam celebrar la vuitena edició de la cursa de la nostra escola, la cursa de l’escola Misericòrdia! Tot l’alumnat, des de P3 fins a sisè, va poder participar d’aquesta diada tan especial i esperada per a tothom. Els més petits (P3 i P4) van fer curses de velocitat, mentre que a partir de P5 i fins a 6è van realitzar curses de relleus per equips de 3 o 4 infants. Un dels objectius principals a assolir era, precisament, fomentar els valors de la cooperació i la solidaritat, ja que els esports no sempre han de ser competitius… Vam córrer per passar-ho bé i gaudir de l’activitat física!

Finalment, volem agrair especialment la presència de l’Il·lm. Sr. Daniel Recasens, regidor de l’Ajuntament de Reus, i també de la col·laboració del grup BonPreu-Esclat, Borges, Consum i Crisolar, que van repartir obsequis per a tots els participants!

Va ser un matí molt emocionant, actiu i divertit!

LA BÚSTIA DE P5!

A la classe de P5 vam crear, ja fa uns dies, una bústia! Entre tots, vam portar rotlles de paper i el vam decorar amb el nostre nom, molt important ☺! i amb gomets de colors. Aquesta bústia, junt amb el racó de les paraules boniques, ens ajuda i motiva a escriure de manera lliure tot allò que volem expressar i dir a un company o companya. I no només això!, ja que també treballem el valor de l’autoestima i la cohesió de grup.

Cada dia anem rebent un munt de notes i dibuixos preciosos!

Mireu! 😍😍😍