Com s’organitzen les àrees de coneixement

L’objectiu de l’educació és preparar els i les alumnes perquè siguin capaços de desenvolupar-se com a persones en la societat plural, plurilingüe i pluricultural del segle XXI.
Aquest fet implica, entre d’altres educar-los perquè desenvolupin les competències comunicatives i lingüístiques que els permetin participar eficaçment i actuar en diferents contextos.

Les competències específiques són «acompliments que l’alumnat ha de poder desplegar en activitats o en situacions l’abordatge de les quals requereix els sabers bàsics de cada àrea. Les competències específiques constitueixen un element de connexió entre, d’una banda, les competències clau, i per una altra, els sabers bàsics de les àrees i els criteris d’avaluació.

Les àrees del currículum