Visitem la cooperativa Punt d’accés

L’alumnat de 6è aquest curs hem entrat en una prova pilot que ve de la Diputació de Tarragona conjuntament amb els ateneus cooperatius i els ajuntaments on durant el curs hem de fer una cooperativa d’alumnes. Hem vist quines fases hem d’anar completant i quins passos seguir. Per aquest motiu, el passat 31 d’octubre vam visitar la cooperativa de treball Punt d’accés per tal de saber com funcionen les cooperatives, què s’hi gestiona en aquesta i com treballen en general. La Leila i tot el seu equip, la Míriam, la Lluïsa i el Miquel Àngel ens van explicar el seu funcionament, com havia anat evolucionant la cooperativa que aquest any en farà 6 que està oberta i ens va resoldre tots els dubtes que ens anaven sortint.

Volem donar les gràcies a tot l’equip per aquesta visita i per resoldre els dubtes que de ben segur ens ajudaran a formar la nostra pròpia cooperativa.