Festa fi de curs

Quina festa fi de curs més intensa i lluïda que hem tingut, hem gaudit moltíssim de totes les activitats que s’han organitzat. Ens els enllaços que anirem trobant a continuació, podrem veure les fotografies i vídeos dels actes.

Dimarts 13

La gimcana a Mas Miquel va ser un moment per retrobar-nos la Comunitat de Mitjans i Grans, podent realitzar una activitat conjunta, relacionant-se alumnat de diferents edats per aconseguir un objectiu comú.

Voleu veure l’obra de la Comunitat de Petits? Mireu Superheroïnes sense capa!

Dimecres 14

L’alumnat de la Comunitat de Mitjans ens va teatralitzar l’obra Els 4 elements

Divendres 16

La Comunitat de Grans vam jugar per equips uns partits de futbol, bàsquet i hoquei on vam poder gaudir d’una jornada esportiva amb competitivitat i molt de companyerisme. En el següent enllaç podrem veure aquest esperit esportiu.

Un dels moments més esperats i desitjats va ser el del sopar de fi de curs. Quin goig que feia el pati de l’escola amb tanta gent, la comunitat candelera és molt TOP!!! Poder gaudir d’una vetllada amb tantes persones, fa que tot el que es fa a l’escola tingui un sentit especial i emocional.

Abans es va celebrar el comiat a l’alumnat de 6è on les famílies, alumnat i professorat va gaudir d’una acte tan especial i emotiu.

En finalitzar el sopar, l’alumnat i alguna mestra voluntària es van quedar a dormir a l’escola, pel matí, les famílies van obsequiar la despertada amb un saborós esmorzar.

Dilluns 19

L’escola es va transportar al Vilar per realitzar una jornada esportiva lúdica, on les ganes de passar-s’ho molt bé va ser l’aspecte predominant. Jocs esportius, d’habilitat, de cooperació,… un ventall ampli per gaudir fent esport.

Jornada I3- 1r

Jornada 2n  6è

Dimarts 20

L’alumnat de la Comunitat de Grans ens va representar l’obra d’Olímpics i Científics.

Dimecres 21

L’alumnat de 6è va ser el protagonista de Mestres per un dia, una activitat organitzada i dirigida per ells/es. L’alumnat de tota l’escola va realitzar els tallers preparats per l’ocasió, n´hi havia d’esportius, manipulatius, amb prou varietat per no avorrir-se ni un moment.

Dijous 22

Últim dia de curs amb diferents actes preparats. Els partits de futbol i de bàsquet entre l’alumnat de 6è i el professorat van iniciar el dia, l’esportivitat i el bon rotllo va estar present en tot moment. Després dels partits vam poder gaudir de l’espectacle Gil Ratataplam i finalment vam agafar forces amb l’esmorzar conjunt. Quina gran diada!