Menjador escolar

El servei de menjador està gestionat pel Consell Comarcal.

Les famílies que vulguin que els seus fills/es es quedin al menjador, han d’omplir la fitxa d’inscripció abans de fer ús del servei.

Els pagaments es realitzaran mensualment mitjançant domiciliació bancària o carta de pagament, mai en efectiu.

L’alumnat que es queda esporàdicament ha d’avisar per telèfon al menjador a les 8.30h per comunicar a l’encarregada de la seva assistència.

L’alumnat que no es queda, ha d’avisar per telèfon al menjador abans de les 9.30h del matí. Quan es torni a quedar, cal tornar a avisar.

Aquí trobareu la normativa del menjador.

En aquest tríptic trobareu informació més detallada sobre el servei.

Si voleu mirar el menú d’abril aquí. Us deixem el menú de derivades d’aquest mes.

Full d’inscripció curs 2023/24 del menjador escolar.

Si ja sou usuaris/es del menjador i voleu autoritzar la continuïtat per al curs 2023/24.

Si necessiteu més informació sobre l’empresa que porta el menjador escolar clica AQUÍ.

Si necessiteu comunicar qualsevol incidència al menjador, podeu trucar o enviar un watshap al telèfon: 674709103 (Imma)

El PREU dels àpats del menjador és de: 6’30 € si és habitual (mínim 3 dies a la setmana) i 6’96 € se és esporàdic/a.

Podreu baixar l’APP “Mediterranea Educación” de l’empresa Alimentart del nostre menjador. Les famílies la podreu descarregar des del Play Store o App Store per tenir tota la informació del servei de menjador.

Des de l’APP es tindrà accés a diferents opcions, com per exemple:

• Accés al menú
  • Comunicacions