Matrícula presencial

Podreu fer la matrícula

És important que coneguis les dates de matriculació, com i on has de formalitzar-la i què necessites per fer-ho.

Ho repassem junts, i t’ajudem en tot el que necessitis.

Molt important: si la matrícula no es fa en el període establert, es considera que es renuncia a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.

Què necessito per fer la matrícula ?

• El carnet de vacunacions de l’alumne/a.
  • DNI alumne/a (en cas que el tingui)
  • DNI mare i pare o tutors/es legals

Si el sol·licitant és estranger, necessitarà la targeta de residència on consta el NIE o el passaport, i si és estranger d’un país membre de la Unió Europea li caldrà adjuntar el document d’identitat del país d’origen.

• Targeta sanitària de l’alumne/a
  • 1 fotografia de carnet
  • Llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
    Quan l’alumne estigui en situació d’acolliment, el document que cal aportar és la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies
  • Acreditar els criteris de prioritat d’assignació si és el cas:
          • Carnet de família nombrosa
          • Beneficiari per renda garantida
          • Discapacitat de l’alumne/a, mare, pare o germà/na.

Com es fa la matrícula?

Per fer la matrícula cal presentar tota la documentació necessària per acreditar la identitat de les famílies sol·licitants i l’acompliment dels criteris de prioritat d’assignació de places.

1. Prepara la documentació i la informació que necessitaràs per fer la gestió.
  2. Vine a l’escola a l’hora indicada per formalitzar la matrícula.

Si tens qualsevol dubte pots trucar a l’escola que t’ajudarem i t’assessorarem a fer la matrícula.

El nostre telèfon és: 977608429 (Lídia o Montse).

I a partir d’ara… què?

Enhorabona!

Has completat amb èxit tot el procés d’escolarització del teu fill/a a l’escola de La Candela.

Benvinguda família Candelera!

Ara comença una etapa molt emocionant i important per al teu fill o filla, i per a tota la família. A gaudir-ho molt!