Santa Úrsula

Com cada any a l’escola hem celebrat la festa major vallenca de Santa Úrsula.

Hem fet ballar la Cuca, el Tombairot, el Candelo i per primer cop el nan Josep Maria Vives i Castellet sortint del Passeig dels Caputxins fins arribar a la plaça del Pati amb l’acompanyament d’altres escoles.

Ens ha agradat molt poder fer la cercavila amb la companyia de les famílies que han assistit a la rua i compartir amb tothom les ganes de festa!

Els nens i nenes de cinquè han fet ballar la Cuca i el nan Josep Maria Vives que ha animat a tot l’alumnat de l’escola!

Els nenes i nenes de sisè ho han fet amb el Tombairot i el Candelo que han deixat als més petits bocabadats!!

A més a més, l’alumnat de I3, I4, I5, 1r i 2n hem anat a la fira i hem pogut pujar en algunes de les atraccions. Podeu veure com hem xalat !

En aquest enllaç podeu veure les imatges de la rua.

Rua bestiari

El diumenge 22 d’octubre vam passar una matinal esportiva gaudint de la Cursa Popular de Santa Úrsula,