LA COMUNITAT DE GRANS DESCOBREIX ELS GRAVATS DE PICASSO

El dimarts 31 d’octubre, l’alumnat de La Comunitat de Grans, va visitar l’exposició dels gravats del pintor Pablo Picasso, organitzada pel Museu de Valls, amb l’objectiu de commemorar els 50 anys de la mort de l’artista.

Tradicionalment, la nostra escola ha viatjat fins a Barcelona per conèixer l’obra de Picasso. Aquest curs hem estat de molta sort perquè, part de l’obra del pintor, ens ha arribat a Valls, mitjançant la gestió del Museu de la nostra ciutat.

L’itinerari de la visita el vam organitzar per cursos acadèmics, i vam tenir l’oportunitat de descobrir la trajectòria personal i artística del pintor mitjançant la tècnica dels gravats, diferenciant tres tècniques dins d’aquesta disciplina: les litografies, els linogravats i l’aiguatinta.

Observant els gravats, ens vam aturar en els moments clau de la vida de l’artista, així com també vam poder identificar els elements fonamentals que han format part de la seva obra : el món de la dona, la tauromàquia i  la moral política.

L’alumnat de la Comunitat de Grans seguirà aprenent i experimentant el llegat del Pablo Picasso en una de les propostes de l’Ambient d’Art que es fa a l’escola.

Podeu veure el reportatge fotogràfic aquí.