SORTIDA AL MUSEU D’ART MODERN DE TARRAGONA I3 I I4

Dimarts 16 de gener, la classe dels Gegants i la classe de les Àligues vam anar d’excursió a Tarragona. Teniem concertada una visita al Museu d’Art Modern (MAMT) per fer un taller sobre Formes i Colors. Però, com sempre, el candeleros i candeleres vam fer més del que tocava! Ara us ho explicarem…

Quan ens va deixar l’autobús al costat del Camp de Mar vam entrar per l’Arc del Roser per endinsar-nos a la Part Alta de Tarragona. No gaire lluny d’allà vam anar a una placeta on vam esmorzar. Hi havia un parc molt petitet, però suficient per jugar una estoneta curta després d’esmorzar. Els nens i nenes d’I3 van ser els primers a començar el taller al Museu, així que els nens i nenes d’I4 vam anar a tombar mentre ens esperàvem. Tant els uns com els altres vam fer el mateix: un tomb a la plaça del Rei, a la plaça del Fòrum i, tot caminant cap a la Catedral, ens vam trobar un local on feien exposicions de pessebres. Doncs cap allí que hi anem. La senyora que se’n cuidava va ser molt amable ens deixar-nos entrar i xafardejar els diferents paisatges que hi havien. En acabat vam seguir caminant cap a la Catedral. Quin munt d’escales!! Foto de rigor i una idea: entrem a la Catedral? Ho vam intentar, però només es podia entrar si pagavem 1 €, així que ens vam quedar fora admirant la bellesa del monument.

El taller al Museu va ser genial. La Marisa i la Núria (les monitores del museu) ens van explicar que un pintor que es deia Jacint Salvadó feia les seves obres utilitzant formes (triangles, cercles, quadrats i rectangles) i colors diferents. Resulta que la Núria no sabia els colors i amb la nostra ajuda va poder saber com es feia el color taronja i el verd. Després, amb unes formes de goma Eva vam crear un quadre entre tots/es. Per acabar, cadascú de nosaltres va crear la seva pròpia obra d’art amb tampons i pintura. Tota una experiència!

Un cop feta la visita al museu  vam anar a dinar i a jugar al Parc Saavedra i, com l’altra vegada, el director de l’escola Saavedra, el Sergi, ens va deixar anar al lavabo. I cap al bus hi falta gent. El viatge era curtet, així que gairebé tots i totes vam arribar deperts a Valls. Encara haviem d’arribar a l’escola, va, un últim esforç!

Una excursió xul.líssima!

FOTOS I3