Visitem l’orgue de Valls!

L’alumnat de 5è de Primària estan preparant una cantata molt especial. Es tracta d’una cantata al voltant d’elements vallencs molt característics com Miramar, els castells, els calçots, el campanar… i l’orgue de Valls.

La cantata es titula “Amunt, amunt…!” i fa referència a aquells elements tan vallencs que ens fan alçar la vista enlaire.

Per saber més sobre aquest instrument que acompanyarà les cançons hem anat a visitar-lo a l’església de Sant Joan. Hem pogut comprovar les seves grans dimensions, la seva història, el motiu de la seva recuperació, el funcionament dels tubs… Fins i tot hem escoltat com sona i l’hem pogut tocar una mica!

Aquí teniu un recull d’imatges de la nostra visita.