“La veu de la Molly” Concert Camerata XXI

Aquesta setmana l’alumnat de 1r i 2n hem anat a veure un concert en directe al Teatre Principal de Valls.

El concert titulat “La veu de la Molly”, organitzat per l’orquestra Camerata XXI, ens ha portat a conèixer la Molly Malone i la seva història al voltant de les cançons. Acompanyada d’un quartet de corda format per dos violins, una viola i un violoncel, la veu de la Molly ens va fer un recorregut per diferents àries d’òpera conegudes i altres cançons populars que ens van transportar a Dublín durant una estoneta plena de música.

Prèviament a l’aula l’alumnat ha fet tot un treball previ sobre la veu, el seu funcionament i les diferents tipologies de veus que podem escoltar, a més d’exemples vocals i instrumentals d’obres conegudes que van poder escoltar en directe pels músics de l’espectacle.

Ens va agradar molt!

Podeu veure algunes imatges en aquest enllaç: La veu de la Molly