Descobrint el Sistema Solar a 4t de primària!

Aquest trimestre, els nostres alumnes de 4t de primària s’han convertit en petits astronautes exploradors mentre aprenien sobre els planetes, els moviments de la Terra i les fases de la Lluna.

El nostre passadís s’han transformat en un viatge còsmic ple de colors i coneixements amb els murals dels planetes que l’alumnat ha creat amb molta il·lusió i dedicació.

A cada classe hem creat un racó amb els diferents materials que portaven els alumnes.

A banda, també hem fet un lapbook per conèixer diferents conceptes sobre l’Univers i un joc sobre les característiques dels planetes.

Ens ho hem passat d’allò més bé decorant les classes amb mandales i realitzant moltes manualitats sobre els planetes, els coets i els moviments de la Terra i la lluna.

Per últim, hem acabat d’estudiar aquest tema mitjançant un escape room sobre una missió espacial: “El rescat del Sistema Solar!” I sabeu què? Hem aconseguit finalitzar la nostra missió amb èxit!

Continuem aprenent i explorant junts!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *