Autoritzacions

En aquesta pàgina us podreu descarregar diverses autoritzacions en funció de les vostres necessitats.

Autorització drets d’imatge

En el cas que els vostres fills hagin de ser recollits per una altra persona i/o marxar sols, heu d’omplir l’autorització necessària.

Autorització sortir sols de l’escola (alumnes 3r, 4t, 5è i 6è)
Autorització de recollida d’alumnes per part d’altres persones.

Com bé ja sabeu, durant el curs escolars es fan diverses sortides per l’entorn proper de l’escola. Tot i amb això, també necessitem l’autorització dels pares degudament signada. En cas de no tenir-la, l’alumne/a en qüestió no podrà sortir de l’escola.

Autorització de sortides locals

La comunicació amb les famílies és molt important. L’aplicació DINANTIA ens ofereix un servei de comunicació ràpida i fluida amb les famílies. És per aquest motiu que us animem a donar-vos-hi d’alta.

Autorització Dinantia

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *