Autoritzacions

• En aquesta pàgina us podreu descarregar diverses autoritzacions en funció de les vostres necessitats.

Autorització drets d’imatge

• En el cas que els vostres fills hagin de ser recollits per una altra persona i/o marxar sols, heu d’omplir l’autorització necessària.

Autorització sortida (sols)

Autorització per a la recollida d’alumnes per part d’altres persones

• Com bé ja sabeu, durant el curs escolars es fan diverses sortides per l’entorn proper de l’escola. Tot i amb això, també necessitem l’autorització dels pares degudament signada. En cas de no tenir-la, l’alumne/a en qüestió no podrà sortir de l’escola.

Autorització de sortides locals

• La comunicació amb les famílies és molt important. L’aplicació DINANTIA ens ofereix un servei de comunicació ràpida i fluida amb les famílies. És per aquest motiu que us animem a donar-vos-hi d’alta.

Autorització Dinantia

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *