Protocol d’entrades i sortides

ENTRADES:

Les hores d’entrar al centre són les 9 h del matí i a les 15 h de la tarda.

La porta principal s’obrirà 5 minuts abans de l’hora establerta i tots els/ les alumnes (des d’i4 fins a 6è) aniran entrant amb ordre i a poc a poc sense esperar-se a les fileres.

Els alumnes d’i3, podran ser acompanyats pels seus familiars fins a les seves respectives aules i els recolliran davant d’aquestes.

A dins les classes els esperaran els mestres corresponents i la resta del professorat estarà situat a diferents llocs del pati. Seran ells els que guiaran i ajudaran els nens i nenes a arribar a dins l’edifici.

SORTIDES:

Les hores de sortida del centre són les 12:30 h i a les 16:30 h de la tarda.

Educació infantil:

Els i les alumnes d’aquesta etapa es lliuraran directament a les famílies o a les persones que prèviament hagin estat autoritzades (descarrega aquí el document necessari). És responsabilitat de les famílies avisar de qualsevol canvi.

Alumnes d’i3, els recolliran davant de les seves classes respectives.

Alumnes d’i4, esperaran a la vorera de l’edifici que toca a la porta de la biblioteca. Allà els recolliran les famílies.

Alumnes d’i5, esperaran a la vorera del pati d’educació infantil que toca a la tanca de sortida.

Educació primària:

Cicle inicial. Sortiran a l’espai que hi ha davant de consergeria. Allà els recolliran les famílies o les persones que prèviament hagin estat autoritzades (descarrega aquí el document necessari). És responsabilitat de les famílies avisar de qualsevol canvi.

Cicle mitjà i superior. Sortiran per les portes de l’entrada principal. En cas que una família d’un o una alumna d’aquestes etapes, no vulgui que el seu fill o filla surti sol, ho ha de comunicar al tutor o tutora per escrit.

EN CAS DE RETARD:

Quan es produeixi un retard a l’hora de recollir la canalla, en primer lloc, es trucarà per telèfon. Un cop esgotat sense efecte els intents de comunicació amb la família, es deixarà un marge d’aproximadament 20 minuts. Passat aquest temps es comunicarà la situació a la policia local i s’acordarà amb ells la forma de lliurar-lo o la seva custòdia.

La reiteració freqüent d’aquests fets en una mateixa família ha de ser tractada de manera similar als supòsits d’absentisme.