AFA Escola

Què heu de fer per ser socis de l’AFA?

Aquí us passem l’enllaç per la inscripció de soci de l’AFA.

Heu d’omplir el formulari, però abans d’omplir heu de fer el pagament perquè en la inscripció us demanem el justificant de pagament. En el cas que ho feu amb l’aplicatiu Dinantia, poder fer una captura de la pantalla del Dinantia assegurant que us surt pagat.

La quota anual és de 25 € per família, que la podeu pagar a través de l’aplicatiu Dinantia, amb targeta de crèdit, a través del caixer o a través de transferència bancària. Recomanem sempre fer-ho per l’aplicatiu Dinantia.

Si el pagament el voleu fer pel Dinantia, al final d’aquest missatge us sortirà l’opció de fer el pagament en targeta de crèdit. Seguiu els passos que us marca. Si el pagament està completat correctament us sortirà com a pagat.

Només cal que es faci un pagament per fill, si és el cas que se’n té més d’un, la quota és per família.

Per tal de ser soci és important fer el pagament i també la inscripció a través del formulari per tenir les vostres dades.

Si us feu socis de l’AFA teniu descomptes en les diferents activitats que organitza l’AFA així com en el preu dels xandalls.

COMANDA DE XANDALLS – CURS 2023-2024

La compra de xandalls i roba de l’escola Mare de Déu de la Roca es fa a través de l’AFA de l’escola.

Per poder fer la comanda s’ha d’omplir el formulari google que hi ha a continuació. Allà haureu d’escriure la roba amb la talla que vulgueu i adjuntant el justificant de pagament.

NOTA: Primer heu de mirar el que heu de comprar, fer el pagament i després omplir el formulari, ja que heu d’ajuntar el justificant de pagament.

Les talles que hi ha són talla 3, 4, 6, 8, 10, 12, 14 i 16 anys. Els preus són els següents:

ROBA PREU SOCIS 2023-2024 PREU NO SOCIS 2023-2024
XANDALL 34,00 € 44,00 €
JAQUETA XANDALL 19,00 € 24,00 €
PANTALÓ XANDALL 16,00 € 21,00 €
CAMISETA MÀNIGA LLARGA 11,00 € 14,00 €
CAMISETA MÀNIGA CURTA 10,00 € 13,00 €
PANTALÓ CURT 10,00 € 13,00 €

Important: si feu la comanda al mateix dia que es reparteixen els xandalls podria ser que no estigués preparat.

A l’inici del curs escolar els xandalls es reparteixen un dia a la setmana, aquest curs seran els dimecres 6,13 i 20 de setembre de 20:00 a 21:00 hores.

A partir del mes d’octubre els xandalls només es reparteixen un cop cada 15 dies, i a partir del novembre només un cop al mes. De totes maneres rebreu un correu electrònic de l’AFA confirmant-vos el dia de recollida de la roba quan feu la comanda.

Per venir a buscar la roba corresponent rebreu un correu electrònic o un WhatsApp confirmant que ho podeu venir a recollir al local de l’AFA a l’escola, el qual està situat a l’edifici de les aules d’i3.

Els mètodes de pagament seran:

• Transferència bancària al compte bancari de l’AFA ES40 2100 0787 1602 0000 7673 (si us demana codi el codi és 0536503)
  • Per caixer automàtic fent servir el codi de barres de pagament de tercers

Penseu que el comprovant l’heu de guardar per poder adjuntar-lo a la comanda de la roba sinó no serà efectiva la comanda.

T2P_rLdvQtTn6VuuL7jOO4SXxhOf1sUsDLxJUnuUCLwmq258Xxtvnyt3r4gGFKFqWzngAINDavNljh3t13PD-uClDH4vNJeOh9O1mFcgQ9v8MqlE1T7nwB7IiE3reehTjS4MF4Yrx2Xz7U29nBQxx8E

Bústia de suggeriments

Si teniu qualsevol suggeriment, dubte, queixa, i ens ho voleu fer arribar ens podeu escriure al correu electrònic de l’AFA (afa.emdroca@gmail.como bé dipositant-ho a la bústia de l’AFA a l’entrada de l’escola.

Per qualsevol dubte ens podeu escriure al correu electrònic de l’AFA (afa.emdroca@gmail.com

Més informació a les nostres Xarxes Socials.