4a TROBADA LÚDICO-ESPORTIVA

Per quart any consecutiu, els i les alumnes de les 3 escoles del municipi han dut a terme una trobada lúdic-esportiva. A la iniciativa hi han participat els alumnes de 6è de les escoles Marcel·lí Esquius @escolamarcel.liesquius, Joan Miró @escolajoanmiro_miamiplatja i Mare de Déu de la Roca, i també han comptat amb la presència del Momi, la mascota infantil del municipi.

L’Ajuntament de Mont-roig del Camp @ajmontroig ha tornat a donar suport a la iniciativa que permet que els alumnes dels tres centres es relacionin i es coneguin. Ha estat un moment de trobada per crear vincles de cara a la nova etapa que emprendrem ben aviat.

Més fotos a les nostres Xarxes Socials

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *